четверг, 17 января 2013 г.

Настільний теніс - найкращий в світі вид спорту для мозку

Про гру у настільний теніс розповідає Daniel G. Amen - професор Каліфорнійського університету, доктор медичних наук:

 "Настільний теніс - гра, яка тренує на лише тіло, але й мозок. Дехто вважає гру в настільний теніс просто відпочинком. Але це далеко не так.

З грою в настільний теніс я познайомився ще будучи дитиною. Моя мати дуже добре грала в "пінг-понг". Я часто спостерігав за грою і дивувався тому, що вона перемагає всіх знайомих бажаючих пограти з нею. У неї були чудові рефлекси, тактика і стратегія гри.

Сам я навчився добре грати в настільний теніс лише після того, як провів три роки у Німеччині, як молодий солдат армії США. У військових майже на всіх базах відпочинку є столи для настільного тенісу. Я був хорошим гравцем і навіть виграв декілька турнірів. Потім я познайомився з іншим солдатом з Західної Індії - Рене. Він грав на декілька рівнів краще ніж я. Я завжди намагаюсь спілкуватися з людьми, які в чомусь кращі від мене. Вони допомагають мені розвиватись і вдосконалюватись. Граючи з Рене, я постійно програвав, але це лише сприяло тому, що я грав все краще і краще. Ми проводили дуже багато часу, граючи у настільний теніс, і врешті-решт я зміг його перемогти.

Настільний теніс сміливо можна назвати спортом для мозку. Під час гри Ви багато рухаєтесь, використовуючи все тіло, тренуєте очі, покращуєте координацію рук та ніг. Всі ділянки вашого мозку задіяні і працюють, так як Ви плануєте стратегію гри, тактику та відстежуєте м'ячі і удари. Цей вид спорту не є травматичним. Настільний теніс є другим за популярністю масовим спортом і наймолодшим з основних видів спорту в світі.

(на знімку - Barack Obama та David Cameron)

Для того, щоб почати грати самому в настільний теніс, слід в першу чергу цього захотіти.
Щоб отримувати максимальне задоволення від гри - потрібно добре грати. Для цього варто записатись до клубу з настільного тенісу де професійний тренер навчить Вас основам гри і підкаже як краще покращити свою майстерність.


Де б Ви не грали в настільний теніс - це принесе лише користь вашому здоров'ю. Науково доведено, що люди, які ведуть малорухливий спосіб життя (багато часу проводять перед телевізором, перед монітором комп'ютера …) в два рази частіше хворіють. Люди, які займаються спортом не менше 30 хвилин в день два або більше разів на тиждень, почувають себе набагато краще.


Для того щоб займатись спортом - він має стати звичкою. Для нашого мозку звичка - це певна послідовність дій, які він виконує автоматично і без зусиль. Але перш ніж ваш мозок навчиться автоматично виконувати які-небудь дії, Вам доведеться повторювати їх багато раз. Заняття спортом скоріше стануть звичкою, якщо Ви будете конкретно планувати час і місце для цього.


Потрібно відпрацювати певний графік для тренувань і притримуватись його протягом кількох місяців. Проводити тренування постійно, при цьому урізноманітнюючи вправи. З часом заняття спортом стануть звичкою і Ви не будете задумуватись - потрібно це Вам чи ні. Ви просто будете це робити. Отримання задоволення та покращення самопочуття стануть Вам нагородою за зусилля. Грайте в настільний теніс та будьте здорові!"


( використано текстовий матеріал з сайту http://www.osvita.org.ua/articles/913.html)

Комментариев нет:

Отправить комментарий